A biztosítási kultúráért

2008 nyarán a gazdasági világválság kellős közepén, amikor nem csak a biztosítók vágták vissza marketing büdzséjüket, de a nyomtatott sajtó is válságban volt, nos akkor gondoltam egy merészet és saját forrásból, saját gondolatok és elképzelések mentén elindítottam Magyarország első és máig egyetlen biztosítási magazinját BiztosítáRs címmel. A havonta megjelenő közel 60 oldalas minőségi kiadású magazin kizárólag biztosítási témákkal foglalkozott. nem titkolt cél az edukáció és a minél több tudatos és tájékozott ügyfél, emellett pedig a biztosítási kultúra fejlesztése volt. Mi sem bizonyítja jobban biztosítási kultúra fejlesztése iránti elkötelezettségemet, mint az, hogy a magazinok az első években díjmentesen kerültek terjesztésre az ország közel 500 frekventált helyén.

2009 szeptemberében a magazin mellett elindítottam a biztosítási szektor évkönyvét, benne olyan kuriózumokkal mint az alkuszi Top 100-as vagy a többes ügynöki Top 10-es lista. A prémium minőségű évkönyv az elmúlt több mint 10 év alatt komoly presztízst vívott ki magának mind a szektoron belül, mind a pénzügy iés gazdasági terülten.
Egy apró kulisszatitkot had áruljak el. Az első néhány Almanach ára 1966Ft volt. Aki ismer az biztosan sejti ez mit takar.

A magán egészségügyi szektor és magán egészségbiztosítások fejlődése inspirálta ezen kiadványaimat.